A mi lahko samo…?

Objava
17.06.2019
A mi lahko samo…?

Upamo, da se vi ne izogibate babicam in dedkom, ko potrebujejo tehnično pomoč. Največkrat ne vzame veliko časa in je hkrati povod za smeh, smeh pa je pol zdravja.

Mogoče pa dobite celo za kepico ali dve ;)

Ste tudi vi eden tistih, ki jih družina najprej pokliče za tehnično podporo?

Starejši člani družin svoj podmladek nemalokrat prosijo za različne oblike tehnološke pomoči. Običajno se začne z: »Ali mi lahko samo…« in nadaljuje s pestrim naborom: vklopiš internet, poveš geslo za mail, pogledaš kaj pomeni to opozorilo, pomagaš pripeti priponko, pokažeš kako pošljem slilo na e-naslov?...

Ta podmladek rojen v letih med 1980 in 2000 se danes sooča s prenatrpanimi urniki, tekajo na relaciji dom-družina-služba in jim takšen »tech-support« lahko predstavlja dodatno breme.

Poglejmo nekaj zanimivih so rezultatov ene zadnjih raziskav družbe Kaspersky z naslovom »Can you just«, ki je zajela 11 tisoč uporabnikov iz 13 držav:

  • 64 % milenijcev je že pomagalo starejšemu družinskemu članu pri tehničnih vprašanjih,
  • 35 % starejših od 55 let bi imela težave z vsakdanjimi tehnološkimi izzivi, če ne bi imela podpore svojih otrok,
  • 55 % milenijcev čuti obvezo, da nudi tehnološko pomoč starejšim družinskim članom,
  • 25 % jih priznava, da se aktivno izogiba družinskih članov, za katere menijo, da jih bodo prosili za tehnološko pomoč,
  • 52 % starejših od 55 let priznava, da niso vešči tehnologije,
  • 41 % pokliče svoje otroke ali druge mlajše družinske člane za pomoč na daljavo (remote support),
  • Osupljivih 18 % pogreša tehnološko podporo svojih otrok bolj kot njihovo družbo, ko otrok ni doma,
  • Hkrati je 15 % starejših od 55 let, v želji dobiti tehnološko pomoč, mlajše že celo podkupilo,
  • 30 % vprašanih priznava, da se izogibajo nakupa tehnoloških daril za starejše člane družine, saj vedo, da bodo sami sebi naprtili nalogo vzpostavitve delovanja naprave.

Družba Kaspersky bo z namenom razbremenitve milenijcev in hkrati zagotovitve orodij starejšim, da si bodo lahko pomagali sami, izdala serijo vodičev, ki bodo nosili ime raziskave.

Če pa vam lahko mi pomagamo z našimi storitvami, se obrnite na podpora@tritim.si.

Z veseljem vam priskočimo na pomoč.